ell0pp!!
huhu..
2day i'm s0 happy bc0z i 've s0me0ne in my life...he is fareez...he is my bf 4 ever..we c0uple in 8 m0nth...we care in each 0ther...perghhhh!!!!speaking la plax aq nie..hahaha...btw!!aq mmg hepy nan dye..aq x sbr nax jmpew dye...n aq nax ckp nan dye puas2..n aq x m0 lpas kan dye..sbb dye la satu2 nyew 4we aq...hmm...s0 sad...bc0z dye x call aq ary nie..maybe dye x dew krdt kut..hmmm...iena2..ble la k0 nax t04 nie...pmlz bt0wl la..haha...bi0 aq x dew duit p0wn nax pi bli...hahahaha...n0nsense la aq nie...x abis2 aq nax n0nsense...weh...aq ch0w la 0k..sbb aq nax sh0wer jap..huhu...mndy la..hahaha..bubye....l0ve 2 muah3...huhu..=)



0 comments:
Post a Comment